SKI.BG
     Петък, 29 Март 2024
[english version] english version
FIS World Snow Day Sofia 2022
БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ СКИ
FIS World Snow Day Sofia 2021
FIS World Snow Day Sofia 2020
FIS World Snow Day Sofia 2012
ЕДИН СКИ ДЕН НА.. фотогалерии
World Skitest
SKI.BG partner > Yourski.RU
SKI.BG PHOTO GALLERY
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FIS Alpine World Ski Cup Bansko 2009 LIVE
СПОНСОРИ на БФСки
Националният Ски Отбор
NOKIA Snowboard FIS World Cup Big Air Sofia 2007
 
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FORUM - SKI in Bulgaria
(moderated by vladi)

Публикувайте Нов Отговор << Обратно към Теми
Създадено от:  
Автор: niko81

Изпратено: 12-12-2015 19:05:22
добър сервиз за ски в пловдив

Здравейте, искам да попитам за добър сервиз в Пловдив. А също така  на машина или ръчно обработване на ските е по добре? Благодаря предварително!

Автор: niko81

Изпратено: 16-12-2015 20:54:46
Благодаря много за отговорите,тези дни ще прескоча до сервиза на Хед .После ще споделя и мнение .
Автор: jas

Изпратено: 13-12-2015 14:01:24
Здравей Нико,
Според коментари на предходни теми за ски сервизи в Пловдив, получихме положителни отзиви за сервизът в магазина на Хед. Успех!

Коментарът на Спийдлимит е изключително полезен и, както всичките му участия във форума, заслужава да се има предвид.
Автор: speedlimit

Изпратено: 13-12-2015 04:49:29
Поставил си два въпроса в твоята тема , аз  ще ти отговоря на втория , а по първия се надявам да се включи някой друг участник  във форума, който по добре познава реалностите в България и в частност в твоя град. Темата  е много интересна - машинен или ръчен тюнинг е по добре. Отговора е и много лесен и много труден едновременно. Понеже не даваш повече информация за себе си , дали си напреднал в тюнинга или си начинаещ , ще ти отговоря като на начинаещ за по сигурно , а и каквото пишем стига и до други хора така че...И така , нормалния подържащ ски сервиз по време на сезона - приемам че си някой който кара ски редовно цял сезон - се дели на две части : заточване или тюнинг на кантовете което се прави на определен градус на базовия и на страничния бавел в зависимост от желанието на скиора, нивото му, вида сняг по който най често кара и т.н.  и  веднага след това топла вакса на ски базите . Отделно от това понякога се налагат по- сериозни интервенции за поправка на питекса , когато се е случил контакт с камък , скала , клон и т.н. но на това сега няма да се  спирам подробно.Двете най често срещани машини които извършват кантовия тюнинг са Монтана и Уинтерщайгер. Те разполагат с по два въртящи се керамични диска , които извършват прецизно заточване под съответен ъгъл според зададения от скиора градус на страничния и базов бавел. И всичко относно кантовия тюнинг най често свършва до тук , като на пипане обикновено кантовете изглеждат доста остри , клиента е доволен, плаща сметката и си заминава от ателието. Проблема е че реалната работа още съвсем не е свършена докрай и тук вече се налага да се включи и опитната ръка на майстора. Лично аз , когато правя кантов тюнинг използвам около 6 различни диамантени пили от марките swix и moonflex  с между 100 и 1500 зъба на квадратен сантиметър - от груба към фина като разполагам и със съответните гайдове фиксирани на желаните от мен градуси и след като свърша с грубото заточване т.е. еквивалента на това което машината Уинтерщайгер е свършила и вече е изплюла ските , преминавам надолу към фините пили , керамичен камък , камък Арканзас и гъми камък , правя детюн на около 10 -12 см от към върха и 10- 12 см от към опашката на ските - за да не задират при завои и чак тогава мога да кажа , че работата е добре свършена. Когато сравнявам кантове правени от мен със ски току що излезли от машина единственото което казвам е : много здраве господин Уинтерщайгер. Някъде из мрежата имаше едно много добро сравнение между ръчно и машинно работени кантове като разликата беше фрапираща и ако го намеря отново ще пусна линка тук. И все пак - ако сте начинаещ, ако нямате опит с тюнинга , ако нямате необходимите инструменти  или ако просто нямате място в къщи , горещо ви препоръчвам - доверете се на ателие . Питайте кое е най- доброто търсете отзиви от клиенти и т.н. Все пак машинния тюнинг е в пъти по добър от липсата на тюнинг. Никой не иска да кара кола със спукани гуми нали. Някой може да каже - какво толкова, машинния тюнинг заточва ските , кантовете са остри , може и така да се кара , нищо че липсва финната настройка.Така е може и така да се кара , лошо няма, само че металният кант в това си състояния е много много крехък и уязвим към всякакъв контакт.Финната настройка го втвърдява, укрепва , прави го по устойчив и не на последно място - много по бърз. Това добре го знаят състезателите.По отношение на ваксата , резултата от мача машина - ръка е горе долу същия 0 : 1 Машината нагрява скоростно базата и разстила парченцето температурна вакса по повъхноста и . След това голям въртящ се диск- четка , върши четкащия бизнес , все едно четка обувки.Няма лошо. Проблема е там че порите на базата имат нужда от малко повече време и топлина за да се отворят и поемат трайно ваксата, тъй като ако тя си остане на повърхноста , както при бързата машинна работа , още след първото спускане по дълга писта и ваксата вече я няма. Ще трябва да я събирате по снега  зад вас или ще търкате до края на деня сухи бази. За това на помощ в къщи или в ателието идва добрата стара ютия, препоръчвам все пак специална ски ютия от марката swix , но и бабината става ако не се превишава температурата. Първи цикъл разтапяне, внимателно гладене, след това 30 - 120 мин отлежаване в зависимост от ваксата, след това изстъргване със swix скрейпър, втори цикъл от същото и след това идва ред на четките -- найлонова и конски косъм. Колкото повече четкане - толкова по бързи ски. С четкането никога не може да се прекали. Това е за сега от мен , знам че има хиляди доволни клиенти на машинния сервиз и аз също някога бях един от тях , но добре е все пак да се знае, че има и алтернативи. 


 

ТУК ТРЯБВА ДА ВЛЕЗЕТЕ ЗА ДА ПУБЛИКУВАТЕ СВОЙ СОБСТВЕНИ ТЕМИ И ОТГОВОРИ

РЕГИСТРИРАНЕ НА НОВ ПОТРЕБИТЕЛ!

Моля, използвайте browser IE5+ или Netscape4+ за да публикувате нови теми и отговори


ВНИМАНИЕ! В .ски ФОРУМ на SKI.BG е прието публикуването на теми и коментари/съобщения, свързани със ски и сноуборд спорта. Не се допуска публикуването на теми и коментари, засягащи престижа на SKI.BG. Не се допуска публикуването на теми и коментари, нарушаващи добрия тон, както и публикуването на теми и коментари с комерсиално съдържание. Недопустимо е препубликуване на теми и коментари с еднакво или идентично съдържание! Подобни теми и коментари ще бъдат игнорирани, а достъпът на злоупотребилите потребители ще бъде забранен. За публикуване на комерсиални съобщения и реклама изпратете запитване. Лични обяви можете да публикувате само в раздела .ски обяви. Не злоупотребявайте със съобщенията. Те НЕ са анонимни. SKI.BG оказва пълно съдействие на властите при установяване на самоличността на потребители, изпращащи нецензурни или обидни текстове на лична, религиозна, верска или политическа основа и съобщения, нарушаващи добрия тон.

ВАЖНО! За да публикувате нови теми и коментари/съобщения, е необходимо да се регистрирате. При Log-in /ВХОД/ в системата, всеки път след първоначалното въвеждане на Username /Потребителско име/ и Password /Парола/ е необходимо да потвърдите установения от системата потребител с повторно натискане на бутона Log-in. В .ски ФОРУМ след публикуване на тема или коментар може да редактирате съдържанието им в полето за текстова редакция, след като натиснете иконата „Редактирай” в ляво над реда „Автор:вашето потребителско име”. За да бъде приета редакцията на текста, е необходимо да натиснете бутона „Публикувайте”. Вие може също така да редактирате вашия личен потребителски профил като натиснете иконата „Редактирай” вдясно на реда, над блока с темите - „Logged-in като вашето потребителско име”. За да предотвратите публикуване на теми и съобщения от други лица с вашето потребителско име, след приключване на работа в .ски ФОРУМ, затворете браузъра. Сортирането на темите може да става по възходящ ред спрямо датата на публикуване на най-новите теми – натиснете „Последна Тема” или спрямо датата на публикуване на най-новите съобщения – натиснете „Последен Отговор”. Най-новите съобщения във всяка тема са винаги най-отгоре, на първа страница. В .ски ФОРУМ имате възможност да търсите по ключови думи в съдържанието на вече публикувани теми и коментари. Въведете дума в полето за търсене, изберете от падащото меню групата на търсене в теми, в съобщения или на автори и натиснете бутона „Търси”. В .ски ФОРУМ на SKI.BG се допуска публикуване на теми и коментари на кирилица и латиница.


___________________________
[xt] MSGBOARD v2.0 POWERED
 
 
 
© 2002-2019, SKI.BG > www.ski.bg > www.skibg.com > SKI.BG > СКИ в България > СКИ Порталът! All rights reserved. Всички права запазени. Terms & Conditions - Условия за ползване. Powered by [xt]. нагоре