SKI.BG
     Събота, 20 Април 2024
[english version] english version
FIS World Snow Day Sofia 2022
БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ СКИ
FIS World Snow Day Sofia 2021
FIS World Snow Day Sofia 2020
FIS World Snow Day Sofia 2012
ЕДИН СКИ ДЕН НА.. фотогалерии
World Skitest
SKI.BG partner > Yourski.RU
SKI.BG PHOTO GALLERY
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FIS Alpine World Ski Cup Bansko 2009 LIVE
СПОНСОРИ на БФСки
Националният Ски Отбор
NOKIA Snowboard FIS World Cup Big Air Sofia 2007
 
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FORUM - SKI in Bulgaria
(moderated by vladi)

Публикувайте Нов Отговор << Обратно към Теми
Създадено от:  
Автор: Shtiliqnov

Изпратено: 08-02-2016 14:32:20
Добър ски учител на боровец

Здравейте.
Може ли да ми препоръчате добър ски учител на боровец? Карам от 7-8 години като първите години имах по 2-3 дена каране на сезон,но последните 2 години имам по 15-тина карания главно нощно каране. за тази година имам вече 4 карания като до сега не съм ползвал ски учител и всичко сам и някой съвети от приятел,но имам нужда от учител. Принципно когато пистите са в добро състояние ми е приятно да карам,но за тази година  имаше само 1 такъв ден в който пистата беше добре ,а в дните когато това не е така не ми прави удоволствие да карам. Прикачам и клипче от последните ми 2 "карания". Боровец  5-6.2.2016 г
Камерата е на моята каска 

Автор: isd77

Изпратено: 21-02-2016 10:50:14
Един безплатен ски урок JF
Автор: skiddy

Изпратено: 18-02-2016 14:49:19
Здравей,първо,движението е ляв крак дясна ръка и обратно!Ти мяташ доста неопределено ръцете!Опитай се да караш по-клекнал,ти си почти прав,тежеста да е на долния крак,както и ти нито слалом,нито гигантски слалом караш,нещо посредата не става,по-скоро май  се опитваш слалом,така че прекъсваш завоя,няма защо да се опитваш да го описваш,и доста по-бързо с краката:-)!Принципно на нощното каране там няма как да стане защото трябва много повече скорост а там пистите са много полегати
Автор: miro253

Изпратено: 12-02-2016 12:07:54
Няма нищо скучно стига да можем да ти помогнем само с думи.
Гледай клипа, качен от speedlimit /аз лично съм благодарен/. За мен това каране е критерий и към него трябва да се стремим така, че твоят ски учител трябва да може точно това от клиповете. В youtube намерих още много клипчета на този човек. За мен са направени много добре. Ако човек има очи да види в тях има много детайли към, които трябва да се стемим по време на каране за да ги постигнем. 
Автор: Shtiliqnov

Изпратено: 11-02-2016 23:01:22
Много благодаря за последните 2 коментгара и съветите. На последния клип аз съм човека отпред и ме снимат. но това е единствения ми клип с мое каране. надявам се тези дни да мога да взема учител за 3-4 часа да видим дали ще успея да подобрфя нещо. ще ви държа в течеие ако не ви е скучно от мойте клипове 
Автор: speedlimit

Изпратено: 11-02-2016 22:08:50
Колегата тук долу е доста прав по отношение на скороста и здравите крака, които наистина могат да замаскират грешките и са нож с две остриета. При вторият ти клип от нощното каране предполагам , че ти си човека с камерата, а от пред е някой твой приятел. Ако карате горе долу на едно ниво ето някои малки неща които забелязах и които би могъл да отнесеш към своето каране. Спри на пауза точно на 0:17 , какво се вижда, вижда се че цялото тяло на скиора е полегнало към посоката на завоя,същото се вижда и на 0:19 и на 0:21, където се прибавя и лека А структура между краката на скиора когато се гледа отзад.0:25 същия проблем и лично аз нямах нужда да гледам по нататък .Какви индикатори са това? Това са индикатори за липса на сепарация на горната    с долната част на тялото, което от своя страна води до едно единствено нещо, а то е пързаляне, а не карвинг.Няма как да се създадат високи карвингови ъгли без типинг на долната част на тялото и контрабаланс на горната част на тялото , който да го пази в равновесие. Това е и една от причините поради която не се наблюдават цялостни, завършени завои,а само пресичане на фол лайн с приплъзване на ските и с минимален почти никакъв карвинг.Друга важна базова грешка, която се вижда ясно на 0:24 е твърде минималното флексиране и типинг на вътрешния за завоя крак,което не позволява на външния за завоя крак да се приближи с коляно максимално близо до вътрешната страна на обувката и да създаде висок ъгъл , а вместо това създава А структура или с прости думи казано, вътрешната ска остава плоска , а външната наклонена.Кинетичната верига, която започва от стъпалото и се качва нагоре към глезена ,коляното,бедрото и ханша остава незадействана.Имам и някои важни бележки по отношение движението на ръцете, но за това някой друг път.Може ли да се кара винаги по този начин, разбира се, че може, но това е сигурен билет за проблеми навсякъде извън гладките писти и рано или късно усещаш нуждата от инструктор за да напредваш и вдигаш нивото.
Автор: miro253

Изпратено: 11-02-2016 18:59:54
Здравей и от мен. Аз не съм голям капацитет, защото и аз като теб съм самоук и целия ми опит се базира на многото ми ходения. Преди де - сега карам по-рядко /ангажименти/. Научил съм доста мои приятели да карат ски, но "преподавателските" ми умения стигат до средно ниво и от там нататък не знам как да им обясня какво правя, а те казват, че карам добре /аз не мисля точно така, но .../. Та на твоя въпрос: първо поздравления за нивото, и времето за, което си го постигнал сам. Видимо е, че си и в добра физическа форма. Направих си изводи основно от карането ти на Маркуджик 2 т.е. на "обработеното". Според мен имаш нужда от доста каране точно на такъв терен, защото той нарушава много баланса, а ски се карат добре с добър баланс. Там се налага да се обират неравности с колене, да се правят неритмични завои, предполагам, че там  посядаш назад на обувките от тук насетне ти се "разбиват" ските, губиш контрол и спираш.  Мой приятел е така: Караме на Попангелов и няма проблем, отиваме горе и дърпа ръчната. Аз си го обяснявам, че на обработена писта, с висока скорост и здарви крака ските се карат лесно и каквито и грешки да имаш ти ги "скриваш" с условията на пистата, със скорост и с издръжливост. Опитай да караш по-бавно, но в по-голям наклон, да изписваш повече завоите и скороста да я контролираш с дъгата на завоя, а не със свличането на ските като при спиране. Като побараш Маркуджик 2 или 3 в такова състояние не бягай от него /ако няма много камъни/, а го изтърпи, натрупай опит върху него. Така като гледам имаш добър усет към ските. Както казвам на моите приятели "Не се вози, а карай". Изказах се малко като голям капацитет и ако бъркам някъде, моля да бъда поправен, но просто споделям моя си опит. И аз имам много още да уча. Това с учителя добре си го измислил, защото може да ти спести доста лутане, но трябва да е добър и според мен трябва да е с теб поне половин ден. Успех.
Автор: Shtiliqnov

Изпратено: 11-02-2016 15:43:49
Това е клипче от второто ми каране за сезона със старите ски. Сега съм с fischer progressor 900 165 см 2014-2015 с тях се чуствам доста по-стабилен боровец
Автор: speedlimit

Изпратено: 11-02-2016 14:27:04
Абсолютно точен анализ и това което казваш важи не само за теб , а за 99% от скиорите.Когато караме имаме едни усещания, а когато се видим на  камера , реалността е друга. Може би е добра идея ако някой от хората около теб те следва с камера ,тогава би могъл да се видиш в по реална светлина.Ако имаш такъв клип бих могъл да ти дам някои съвети.Скиор от твоето ниво , което е все пак доста напреднало , личи си по скороста и увереноста с която караш трябва да се наслаждава повече на онова парченце от рая горе от дневния клип, където снега си беше чиста шампанска пудра , от колкото на фризираните и къси писти долу от вечерния клип. Както и да е лично аз гледах с интерес това което си заснел.
Автор: Shtiliqnov

Изпратено: 11-02-2016 10:18:55
Благодаря за съветите. speedlimit видях клипчето,но проблема е ,че не мога да се гледам от страни и за това ми е необходим учител който според мен да ми кажи кое точно не правя като хората,защото в главата си го представям по един начин мисля,че правя нещо,а дефакто реалноста няма нищо общо :) 
Автор: isd77

Изпратено: 11-02-2016 09:25:27
Емо 0888 961864


2  Следваща страница

ТУК ТРЯБВА ДА ВЛЕЗЕТЕ ЗА ДА ПУБЛИКУВАТЕ СВОЙ СОБСТВЕНИ ТЕМИ И ОТГОВОРИ

РЕГИСТРИРАНЕ НА НОВ ПОТРЕБИТЕЛ!

Моля, използвайте browser IE5+ или Netscape4+ за да публикувате нови теми и отговори


ВНИМАНИЕ! В .ски ФОРУМ на SKI.BG е прието публикуването на теми и коментари/съобщения, свързани със ски и сноуборд спорта. Не се допуска публикуването на теми и коментари, засягащи престижа на SKI.BG. Не се допуска публикуването на теми и коментари, нарушаващи добрия тон, както и публикуването на теми и коментари с комерсиално съдържание. Недопустимо е препубликуване на теми и коментари с еднакво или идентично съдържание! Подобни теми и коментари ще бъдат игнорирани, а достъпът на злоупотребилите потребители ще бъде забранен. За публикуване на комерсиални съобщения и реклама изпратете запитване. Лични обяви можете да публикувате само в раздела .ски обяви. Не злоупотребявайте със съобщенията. Те НЕ са анонимни. SKI.BG оказва пълно съдействие на властите при установяване на самоличността на потребители, изпращащи нецензурни или обидни текстове на лична, религиозна, верска или политическа основа и съобщения, нарушаващи добрия тон.

ВАЖНО! За да публикувате нови теми и коментари/съобщения, е необходимо да се регистрирате. При Log-in /ВХОД/ в системата, всеки път след първоначалното въвеждане на Username /Потребителско име/ и Password /Парола/ е необходимо да потвърдите установения от системата потребител с повторно натискане на бутона Log-in. В .ски ФОРУМ след публикуване на тема или коментар може да редактирате съдържанието им в полето за текстова редакция, след като натиснете иконата „Редактирай” в ляво над реда „Автор:вашето потребителско име”. За да бъде приета редакцията на текста, е необходимо да натиснете бутона „Публикувайте”. Вие може също така да редактирате вашия личен потребителски профил като натиснете иконата „Редактирай” вдясно на реда, над блока с темите - „Logged-in като вашето потребителско име”. За да предотвратите публикуване на теми и съобщения от други лица с вашето потребителско име, след приключване на работа в .ски ФОРУМ, затворете браузъра. Сортирането на темите може да става по възходящ ред спрямо датата на публикуване на най-новите теми – натиснете „Последна Тема” или спрямо датата на публикуване на най-новите съобщения – натиснете „Последен Отговор”. Най-новите съобщения във всяка тема са винаги най-отгоре, на първа страница. В .ски ФОРУМ имате възможност да търсите по ключови думи в съдържанието на вече публикувани теми и коментари. Въведете дума в полето за търсене, изберете от падащото меню групата на търсене в теми, в съобщения или на автори и натиснете бутона „Търси”. В .ски ФОРУМ на SKI.BG се допуска публикуване на теми и коментари на кирилица и латиница.


___________________________
[xt] MSGBOARD v2.0 POWERED
 
 
 
© 2002-2019, SKI.BG > www.ski.bg > www.skibg.com > SKI.BG > СКИ в България > СКИ Порталът! All rights reserved. Всички права запазени. Terms & Conditions - Условия за ползване. Powered by [xt]. нагоре