SKI.BG
     Събота, 20 Април 2024
[english version] english version
FIS World Snow Day Sofia 2022
БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ СКИ
FIS World Snow Day Sofia 2021
FIS World Snow Day Sofia 2020
FIS World Snow Day Sofia 2012
ЕДИН СКИ ДЕН НА.. фотогалерии
World Skitest
SKI.BG partner > Yourski.RU
SKI.BG PHOTO GALLERY
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FIS Alpine World Ski Cup Bansko 2009 LIVE
СПОНСОРИ на БФСки
Националният Ски Отбор
NOKIA Snowboard FIS World Cup Big Air Sofia 2007
 
СКИ в България > СКИ порталът!

 . бг ски новини
13 Ноември 2010 - 10:07
Вносителят на Audi: Ските са спортът, който най-еднозначно предава стойностите на нашата марка
Изпълнителният директор на Порше България в едно интервю за в-к 7 дни спорт
изпрати на приятел Printer friendly версия

1 млн. лева е общата стойност на деветте автомобила, предоставени от Ауди на Българската федерация по ски. Всеки от 7-те модела Audi Q5 струва 120 000 лв., а двата Audi A3 Sportback - по 60 000 лв. Договорът за спонсорство между автомобилната компания и федерацията е за 3 години.


г-н Томас Рушицка и г-н Цеко Минев по време на официалното сключване на договора за спонсорство на БФСки в края на 2009-та, фотография SKI.BG

- Г-н Рушицка, Знаете ли каква кола кара Меси?
- Със сигурност кара aуди, въпреки че не мога да кажа точно кой модел. Може би S5, Q7 или А8. Ауди е спонсор на Барселона, също на Байерн (Мюнхен) и Реал (Мадрид) и футболистите получават автомобили от концерна. Може сами да избират моделите, както и да ги сменят периодично. Това се отнася за всички играчи на Барселона и Байерн, за целия треньорски щаб. Т.е. става дума за много коли, но пък и те са добри играчи.

- Защо Ауди рекламира чрез футбол, а не чрез плуване или гребане?
- В световен мащаб футболът е №1, а нашата фирма иска да е №1 сред автомобилните производители в цял свят. Затова спонсорството на футбола е нещо съвсем логично. Байерн (Мюнхен) например е много важен за Ауди. Сътрудничеството ни датира от 2002 година, а сега Ауди държи 9,09 процента от акциите на клуба. Целта ни е да добием 2,5 млн. акции на обща стойност 90 млн. евро, като разчитаме на дългосрочното партньорство. Разбира се, интересно е, че в града, в който се произвежда и БMВ, Ауди може да спонсорира най-добрия футболен клуб.

- Няма ли противоречие между това, че Ауди е символ на лукс и сигурност, а рекламира чрез спорт, който, меко казано, не е играта на джентълмените?
- Не, защото футболът е спортът на нашите клиенти. Те го обичат, а и той се промени доста през последните години.
Големите клубове се превърнаха в големи сцени за обществени събития
И със сигурност с тях може да се прави добър бизнес. Но освен чрез футбола Ауди рекламира чрез ските, ветроходството и голфа. Автомобилният спорт пък е традиция от десетилетия.

- Кои са критериите, по които избирате спортовете, чрез които да рекламирате?
- Футболът, ските, ветроходството и голфът са стратегически важни за нас. Определени са, защото представят най-добре ценностите и стойностите на марката. А есенцията на марката се изразява чрез логото ни "Hапредък чрез техника". Имаме претенцията, че произвеждаме технологично най-модерните автомобили в луксозния сегмент. Така че този слоган е наистина концентриран израз на стойностите, на които държим.

- Как подпомагате футболните отбори - чрез автомобили или и финансово?
- В Германия играчите получават автомобили но финансовите параметри на договорите за спонсорство не са ми познати. В България решихме да спонсорираме Българската федерация по ски. Предоставихме автомобили на стойност един милион лева.

- Конкуренцията в спонсорството на спорта е доста голяма. Помага ли тази борба на спонсорите? И не прави ли избора на клиентите по-труден?
- За нас беше сравнително лесно да фокусираме спонсорството ни върху ски федерацията. Избрахме я, защото считаме, че в България това е спортът, който най-еднозначно предава стойностите на нашата марка. Разбира се, преценяваме дали подобно спонсорство си заслужава. Считаме, че това, което получаваме като насрещна стойност, оправдава инвестициите. За нас това е бизнес, а в случая със ски федерацията е добър бизнес. Полза имат и клиентите, тъй като имиджът на марката се повишава. И ние може да продаваме автомобили, което е не само рационален процес, а зависи много и от емоциите и имиджа.

- Ауди надмина Мерцедес по продажби, мина и границата от един милион продадени автомобили на година. Каква е успешната маркетингова стратегия по време на криза?
- Кризата не е криза в целия свят. Последните няколко години бяха особено успешни за Ауди, а в момента положението е много добро. Тази година марката отново ще постави рекорд в целия свят. марката се представя много добре на пазари като Китай например. Дългосрочната ни цел е през 2015 година да станем №1 в луксозния сегмент по продажби в света, не само пред Мерцедес. Тази година отново ще минем границата от един милион продадени автомобили. Криза има в Източна Европа, в Западна Европа нещата вървят вече по-добре.

- Доколко спонсорството на спорта помага за тези рекорди?
- Спонсорствoто на спорта е важна част от нашата стратегия. С течение на времето той става все по-важен и за клиентите ни. Дългосрочно ще останем в тази сфера и смятаме, че това носи успех.

- Защо в България избрахте да спонсорирате ските и Българската федерация по ски?
- Изборът на Българската федерация по ски беше относително лесен, защото се познаваме с ръководителите г-н Минев и г-н Бобев отдавна. Считаме, че те имат дългосрочна визия за бъдещето на спорта, както и за всичко останало, с което се занимават. Във федерацията се работи много професионално, което отговаря на изискванията ни. Като австриец мога да кажа, че Австрия има най-успешната федерация по ски в света през последните години. Успехът на австрийския национален отбор се дължи до голяма степен на структурата и на професионалната работа на треньорите, на спонсорите. Г-н Минев познава лично председателя на австрийската ски федерация Петер Шрьокснадел и се старае да наложи неговия модел в България. И сигурно ще има успех. Затова избрахме ските, а не футбола, където нещата са доста по-различни.

- Каква е равносметката след една година сътрудничество?
- Договорът ни е за три години. Засега сме много доволни от сътрудничеството. Смятаме, че и занапред нещата ще се развиват в положителна насока. Очакваме с нетърпение старта за Световната купа при мъжете през следващата година в Банско. Той ще е голямо събитие не само за ските, а и за цяла България.

Интервю Росица Стойкова
7 дни спорт
Събота, 13 Ноември 2010

Визитка  
Томас Рушицка е роден на 12 януари 1975 година в Залцбург, Австрия. През 2001 година завършва Международна икономика и стопанско управление в университета в Инсбрук. В холдинга Порше е от 2002 година. Работи две години като икономически съветник в централата в Залцбург. От 2004 година е икономически директор в Порше България. От 2008 година е изпълнителен директор. Хобитата му са тичане, тенис и четене.


 

изпрати на приятел Printer friendly версия  

Следваща:
Петър Атанасов: Банско среща суперзвезди на алпинизма – 14 Ноември 2010 - 09:00
Директорът на ПСС Кирил Русев: Авария на лифт би наложила сложна организация на много служби и хора – 14 Ноември 2010 - 17:43
Подписка за многократна употреба – 18 Ноември 2010 - 16:06
Банско прави музей на планинарството и алпинизма – 19 Ноември 2010 - 15:57
Боровец открива сезон 2011 с подарък за любителите на зимните спортове – 19 Ноември 2010 - 19:37

Предходна:
Слънчево, тихо и тополо време по планините през уийкенда и следващата седмица – 12 Ноември 2010 - 12:14
ПСС: Много лоши са условията за туризъм по планините – 10 Ноември 2010 - 17:48
Боровец открива зимния сезон на 18 декември – 08 Ноември 2010 - 22:54
На ски - от средата на декември – 08 Ноември 2010 - 18:32
Откриването на сезона 2010/11 в Банско отново с благородна кауза - подпомагане на детския ски спорт – 08 Ноември 2010 - 17:47

Powered by [xt] , PHP & MySQL

NO27 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
SKI.BG PHOTO GALLERY
ispo BrandNew Awards
 ski poll
Кой зимен спорт сте опитвали и практикувате?
Алпийски ски
Ски ходене/ски туринг
Беккънтри ски
Телемарк ски
Ски бягане
Ски скок
Сноуборд
Фристайл ски
Фристайл сноуборд
Фрирайд ски
Фрирайд сноуборд
Снегоходки
Спускане с шейни
Туризъм/трекинг
СПА
Не спортувам
Друго


View results
FIS Live Timing
NO26 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO25 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO24 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO23 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO22 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO21 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO20 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO19 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO18 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO17 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO16 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO15 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO14 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NOX3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO12 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO11 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO10 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO9 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO8 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO7 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO6 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO5 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO4 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO2 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
Списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
 
 
XXIII Olympic Winter Games PyeongChang 2018
XXIII-ти Зимни
Олимпийски игри ПьонгЧанг 2018!
XXII Olympic Winter Games Sochi 2014
XXII-ри Зимни
Олимпийски игри Сочи 2014!
XXI Olympic Winter Games, Vancouver 2010
XXI-ви Зимни
Олимпийски игри
Ванкувър 2010 !
XX Olympic Winter Games, Torino 2006
XX-ти Зимни
Олимпийски игри !
XIX Olympic Winter Games, Salt Lake 2002
XIX-ти Зимни
Олимпийски игри !
 
 
 
© 2002-2019, SKI.BG > www.ski.bg > www.skibg.com > SKI.BG > СКИ в България > Вносителят на Audi: Ските са спортът, който най-еднозначно предава стойностите на нашата марка > СКИ Порталът! All rights reserved. Всички права запазени. Terms & Conditions - Условия за ползване. Powered by [xt]. нагоре