SKI.BG
     Четвъртък, 25 Април 2024
[english version] english version
FIS World Snow Day Sofia 2022
БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ СКИ
FIS World Snow Day Sofia 2021
FIS World Snow Day Sofia 2020
FIS World Snow Day Sofia 2012
ЕДИН СКИ ДЕН НА.. фотогалерии
World Skitest
SKI.BG partner > Yourski.RU
SKI.BG PHOTO GALLERY
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FIS Alpine World Ski Cup Bansko 2009 LIVE
СПОНСОРИ на БФСки
Националният Ски Отбор
NOKIA Snowboard FIS World Cup Big Air Sofia 2007
 
СКИ в България > СКИ порталът!

 . бг ски новини
19 Март 2011 - 10:35
Шефът на Infront Sports Тито Джованини: Световното по футбол ни направи най-добрите
300 000 евро струва телевизионната продукция на стартовете от Световната купа в Банско
изпрати на приятел Printer friendly версия

Тито Джованини е директор в “Инфронт Спортс & Медия”. В компанията е от 16 години. Преди това е работил за Международната федерация по ски, а през 1990-1991 като генерален секретар организира Световното първенство по ски в Италия. Разговаряме с него на стартовете за Световната купа по ски в Банско на 26 февруари, където ръководеше екип от 40 души.

Работата ви е невероятна – снимате ски, футбол, баскетбол, хокей... Не е ли прекалено трудна?
- Трудна е, но при нас работят хора с много опит. В бизнеса сме от почти 20 години. Започнахме със Световната купа в алпийските ски, а след това се разширихме до останалите дисциплини на ФИС. После се включихме към баскетбола, футбола и други спортове. И заради опита, който имаме, успяваме да се справим с всичко това.

Покривате ли разходите си?
- Да, всъщност компанията ни е печеливша. Сега моментът е труден за всички – нито телевизиите, нито спонсорите инвестират допълнителни средства. Но успяваме да се справим с кризата, като откриваме нови пазари и развиваме нови концепции. Не правим само телевизия, а и мултимедия и уеб базирани телевизионни и новинарски проекти.

Кои са новите пазари?
- Най-вече Източна Европа. България е малка страна със 7-8 млн. население, но сме партньори на федерациите по зимни спортове. Разбира се, очакваме и олимпийските игри в Сочи. Следващата година там ще има и кръг от Световната купа. Присъстваме и в Китай, където сме добре представени в дистрибуцията на футбол и на баскетбол в Далечния изток.

Проявявате ли интерес към българския футбол?
- Не, но развиваме работата си в Източна Европа и може би в близко бъдеще ще стигнем до футбола.

Колко струва подготовката на телевизионната продукция за старт като този в Банско?
- За нас събитието продължава една седмица, въпреки че има само два дни състезания. Общата сума е около 250-300 хиляди евро. Трудно е да се каже колко струва самият телевизионен сигнал, защото не продаваме само едно състезание, а цял пакет. Разглеждаме сезона като цяло и не преговаряме директно с Българската телевизия. Това е работа на Българската федерация по ски. Занимаваме се основно с международна дистрибуция. И когато преговаряме с телевизионни канали, говорим за целия пакет и за всички събития от ноември до март.

Как поддържате високия стандарт на работа?
- Постигнахме съвършенство в телевизионната продукция, и то главно заради привилегията да отразяваме световните първенства по футбол. А също и заради работата ни в Световната купа по ски. Става дума за събития, към които има огромен интерес в цял свят. Развиваме се в тази насока от 1995, така че 15-16 години полагаме усилия да ставаме все по-добри. Конкуренцията е голяма и винаги сравняваме работата си с австрийската и швейцарската телевизия, които са най-опитни в ските. Що се отнася до футбола – с Италия, Германия, Франция, Би Би Си във Великобритания.

Казвате, че бизнесът ви върви добре. Не ви ли е страх, че някой ще ви завиди?
- Да, страхуваме се всеки ден. Съвсем наясно сме с положението на пазара и с конкуренцията, която ни диша във врата. Пазарът е отворен и е възможно някой да започне да работи по-добре от нас. Но затова се стараем толкова много.

Работите ли с известни спортисти?
- Срещаме се с тях всеки ден, особено със скиори и футболисти. Но отношенията ни са ограничени, защото партньорите ни обикновено са националните федерации, а и на много места спонсорите са регламентирали поведението на спортистите. Нашите клиенти са телевизиите, а спортистите са просто главни герои в шоуто.

Какви са впечатленията ви от Банско?
- Бях в Банско за пръв път преди 3-4 години. Инвестициите и развитието са наистина впечатляващи. Гордея се, че съм свързан с това място. От самото начало се изумихме от бързото развитие, от добрата подготовка и от отличната работа на организаторите. Те трупат опит много бързо. Необходимо им е още малко време, за да стигнат най-добрите – може би още 1-2 състезания.

Какво трябва да направя, ако искам да започна работа в “Инфронт”?
- Първо трябва да ни изпратите автобиография. Да имате динамично отношение към света, да владеете чужди езици и се надяваме да развием интересни проекти в Източна Европа и може би България.

Кои са най-големите проблеми пред “Инфронт”?
- Един от основните проблеми в ските и в автомобилния спорт например е времето, което се отразява на работата ни. Понякога дори се отлагат стартове. Освен това сме изправени пред предизвикателствата на пазара и на трудната ситуация заради икономическата рецесия. Но сме настроени положително, защото виждаме добрите резултати от работата.

Излъчва ски, футбол и баскетбол

Infront Sports & Media е една от най-големите спортни маркетингови агенции в света. Занимава се с телевизионна продукция и дистрибуция и спонсорство. Държи телевизионните и маркетинговите права за много спортни събития, сред които са стартовете за всички зимни спортове начело със Световната купа в алпийските ски. Консултант е на десет национални федерации по футбол и е партньор на шест от седемте федерации по зимни спортове.
Infront излъчваше световните първенства по футбол от Германия и Южна Африка. Заедно с японската рекламна компания Dentsu държи изключителните права за разпространение на шампионатите на планетата през 2010 и 2014, както и за всички други събития на световната футболна централа от 2007 до 2014 г. Ексклузивен търговски партньор на Китайската федерация по баскетбол.
Седалището на Infront се намира в Цуг, Швейцария. Има 24 офисa в 11 държави, а общият брой на служителите е 500. Годишният й оборот е 500 млн. евро.

Росица Стойкова
в-к 7 дни спорт
Събота, 19 Март 2011


 

изпрати на приятел Printer friendly версия  

Следваща:
Англичани възраждат къмпинг туризма у нас – 19 Март 2011 - 15:15
Посланикът на Словакия спечели състезанието по ски за дипломати в Банско – 19 Март 2011 - 16:20
Директорът на ПСС Кирил Русев: Травматизмът в планините продължава – 20 Март 2011 - 21:48
Намалиха цените на лифт картите в Пампорово, Витоша и Боровец – 21 Март 2011 - 11:06
Програма на откритото сноуборд и ски състезание за купа Орион 2011 – 23 Март 2011 - 22:04

Предходна:
Дипломати ще се състезават днес над Банско – 19 Март 2011 - 10:27
Премиерите по Extreme Sports Channel през месец Април 2011 – 14 Март 2011 - 16:49
Кметът Александър Краваров: На Банско предстои най-важният, трети етап на развитие – 14 Март 2011 - 08:26
Чепелареада 2011 - необикновеното състезание за авантюристи вдигна адреналина на близо 200 участници – 13 Март 2011 - 21:21
61 журналисти участваха в Националното п-во по ски за журналисти на осветената писта Витошко Лале – 13 Март 2011 - 09:12

Powered by [xt] , PHP & MySQL

NO27 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
SKI.BG PHOTO GALLERY
ispo BrandNew Awards
 ski poll
Кой зимен спорт сте опитвали и практикувате?
Алпийски ски
Ски ходене/ски туринг
Беккънтри ски
Телемарк ски
Ски бягане
Ски скок
Сноуборд
Фристайл ски
Фристайл сноуборд
Фрирайд ски
Фрирайд сноуборд
Снегоходки
Спускане с шейни
Туризъм/трекинг
СПА
Не спортувам
Друго


View results
FIS Live Timing
NO26 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO25 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO24 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO23 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO22 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO21 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO20 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO19 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO18 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO17 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO16 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO15 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO14 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NOX3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO12 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO11 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO10 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO9 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO8 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO7 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO6 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO5 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO4 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO2 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
Списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
 
 
XXIII Olympic Winter Games PyeongChang 2018
XXIII-ти Зимни
Олимпийски игри ПьонгЧанг 2018!
XXII Olympic Winter Games Sochi 2014
XXII-ри Зимни
Олимпийски игри Сочи 2014!
XXI Olympic Winter Games, Vancouver 2010
XXI-ви Зимни
Олимпийски игри
Ванкувър 2010 !
XX Olympic Winter Games, Torino 2006
XX-ти Зимни
Олимпийски игри !
XIX Olympic Winter Games, Salt Lake 2002
XIX-ти Зимни
Олимпийски игри !
 
 
 
© 2002-2019, SKI.BG > www.ski.bg > www.skibg.com > SKI.BG > СКИ в България > Шефът на Infront Sports Тито Джованини: Световното по футбол ни направи най-добрите > СКИ Порталът! All rights reserved. Всички права запазени. Terms & Conditions - Условия за ползване. Powered by [xt]. нагоре