SKI.BG
     Вторник, 23 Април 2024
[english version] english version
FIS World Snow Day Sofia 2022
БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ СКИ
FIS World Snow Day Sofia 2021
FIS World Snow Day Sofia 2020
FIS World Snow Day Sofia 2012
ЕДИН СКИ ДЕН НА.. фотогалерии
World Skitest
SKI.BG partner > Yourski.RU
SKI.BG PHOTO GALLERY
СКИ в България > СКИ порталът!
 
FIS Alpine World Ski Cup Bansko 2009 LIVE
СПОНСОРИ на БФСки
Националният Ски Отбор
NOKIA Snowboard FIS World Cup Big Air Sofia 2007
 
СКИ в България > СКИ порталът!

 . ски анализи
29 Февруари 2012 - 20:18
Слоганът `Bulgaria - Мagic lives here` рекламира успешно туризма ни на британския пазар
Рекламната кампания на британския пазар акцентира върху непокътнатата красота на българския пейзаж
изпрати на приятел Printer friendly версия

„Bulgaria – Magic lives here” – с този слоган страната ни „омагьоса” английските туристи, разкривайки своите неповторими природни и културни богатства в мащабна рекламна кампания. През последните шест месеца някои от най-популярните британски телевизионни канали и печатни издания посветиха на България поредица от статии и предавания, които достигнаха многомилионната аудитория на Острова. Десетки билбордове из цялата страна, рекламни публикации и онлайн импресии изкушаваха англичаните да опознаят едно от най-живописните кътчета на Европа.

Какво искат британците?

Според последните анализи гражданите на Великобритания търсят специални преживявания и дестинации, които предлагат качество, но на разумна цена. Заради продължаващата икономическа криза и намалелите финансови възможности, напоследък жителите на Острова насочват вниманието си към сравнително по-близки туристически дестинации, където ваканцията им излиза значително по-евтина. А как да им покажем, че точно нашата страна с нейните красиви планини, богата история, автентични традиции и модерни морски курорти е именно „тяхното” кътче за отдих? Като спечелим сърцата им, защото онова, което англичаните наистина търсят, е магията – смятат от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

Автентичният български фолклор и запазените традиции бяха широко отразени от местните медии.
Всъщност, задграничната рекламна акция на България бе организирана от ведомството със средства от ОП „Регионално развитие”. Над триста телевизионни излъчвания, стотици билбордове из цяла Великобритания и тридесет и шест рекламни публикации в британската преса пресъздадоха през последните шест месеца магията на българския фолклор и автентичните обичаи, на великолепната ни природа и хилядолетна история. По време на кампанията МИЕТ организира няколко пресконференции на място, както и три журналистически опознавателни тура за британски журналисти у нас.

В кампанията бяха отразени и възможностите за културни маршрути във вътрешността на страната.

Според представители на ведомството резултатите от масираната кампания са повече от обнадеждаващи. Благодарение на нея България получи невероятен отзвук в британските медии. Появиха се публикации и интервюта в някои от най-влиятелните местни издания за туризъм, като „Travel weekly”, „National Geographic Traveler”, „ABTA”, „Travel Bulletin”. Слушателите на Би Би Си имаха възможност да проследят предаване на живо от България, посветено на страната ни, а Sky News излъчи видеоматериали, посветени на народната ни музика, кукерските обичаи, възможностите за спа и уелнес и пр.

През 2011 г. в България са почивали близо триста хиляди английски туристи.

България е традиционна туристическа дестинация за британския пазар, затова и нашите летни и зимни курорти се радват на редовна клиентела от Острова. Нищо чудно, че в последното проучване на „Holiday Barometer”, което се прави ежегодно от британските пощи, България заема четвърто място в света като страна с най-добро качество на туристическия продукт на достъпна цена. През 2011 г. у нас са отдъхвали близо триста хиляди английски туристи, като очакваме през тази година броят им да нарасне още повече – заяви министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов и добави:

Четиридесет и девет на сто от тях се записват за почивка в България чрез интернет, а четиридесет и един процента чрез туроператорски агенции. Основните им предпочитания са към четири и пет звездните хотели. Това, което се търси, са основно летни почивки и зимни ски ваканции. Затова фокусът на тази рекламна кампания, както и на бъдещите подобни задгранични кампании, ще бъде да покажем България в нейната пълнота. Идеята е да представяме възможностите ни за целогодишна дестинация с акцент върху културния туризъм, балнео и спа туризма, голфа и други продукти, които до момента, по ред причини, не са били популяризирани.

Венета Николова
БНР
28 февруари 2012 11:16


 

изпрати на приятел Printer friendly версия  

Следваща:
Отчетоха 5% ръст на приходите от зимен туризъм – 12 Април 2012 - 21:26
Снежните спортове и връзката на децата с природата – 04 Октомври 2012 - 08:43
Изкуството да правиш бизнес около Сочи 2014 – 22 Май 2013 - 15:25
30 май трябва да бъде запомнян като ден, в който България е без концепция и ръководство в туризма – 31 Май 2013 - 14:41
Влиза ли Турция във "великолепния век" на европейския ски туризъм? – 04 Ноември 2013 - 10:31

Предходна:
Ще `изяде` ли Интернет бизнеса на туристическите агенции? – 25 Февруари 2012 - 12:54
Кой пречи на туризма? – 24 Януари 2012 - 11:37
Младежките зимни Олимпийски игри в Инсбрук – 23 Януари 2012 - 08:40
България - зимна дестинация No.1 на Балканите – 16 Януари 2012 - 09:09
Най-евтини са пистите в Чехия – 08 Януари 2012 - 10:43

Powered by [xt] , PHP & MySQL

NO27 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
SKI.BG PHOTO GALLERY
ispo BrandNew Awards
 ski poll
Кой зимен спорт сте опитвали и практикувате?
Алпийски ски
Ски ходене/ски туринг
Беккънтри ски
Телемарк ски
Ски бягане
Ски скок
Сноуборд
Фристайл ски
Фристайл сноуборд
Фрирайд ски
Фрирайд сноуборд
Снегоходки
Спускане с шейни
Туризъм/трекинг
СПА
Не спортувам
Друго


View results
FIS Live Timing
NO26 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO25 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO24 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO23 на списание СКИ&БОРД, спорт, лайфстайл, индустрия !
NO22 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO21 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO20 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO19 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO18 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO17 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO16 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO15 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO14 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NOX3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO12 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO11 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO10 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO9 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO8 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO7 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO6 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO5 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO4 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO3 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
NO2 на списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
Списание СКИ&БОРД , спорт, лайфстайл, индустрия !
 
 
XXIII Olympic Winter Games PyeongChang 2018
XXIII-ти Зимни
Олимпийски игри ПьонгЧанг 2018!
XXII Olympic Winter Games Sochi 2014
XXII-ри Зимни
Олимпийски игри Сочи 2014!
XXI Olympic Winter Games, Vancouver 2010
XXI-ви Зимни
Олимпийски игри
Ванкувър 2010 !
XX Olympic Winter Games, Torino 2006
XX-ти Зимни
Олимпийски игри !
XIX Olympic Winter Games, Salt Lake 2002
XIX-ти Зимни
Олимпийски игри !
 
 
 
© 2002-2019, SKI.BG > www.ski.bg > www.skibg.com > SKI.BG > СКИ в България > Слоганът `Bulgaria - Мagic lives here` рекламира успешно туризма ни на британския пазар > СКИ Порталът! All rights reserved. Всички права запазени. Terms & Conditions - Условия за ползване. Powered by [xt]. нагоре